Shell Rimula R5 LE 10W-30 Motor Yağı - 20 LT

Shell Rimula R5 LE 10W-30 Motor Yağı - 20 LT

Marka
Fiyat
3.333,33 TL + KDV
Havale
3.880,00 ₺ (%3,00 havale indirimi)
*416,33 ₺ den başlayan taksitlerle!
4.000,00 ₺
Çalışma şartlarınız ne kadar sıcak, soğuk, eğimli, tozlu, çamurlu veya uzun olursa olsun, yağınızın tüm koşullar altında motorunuzu koruyacağını bilmek istersiniz. 
Shell Rimula ağır hizmet dizel motoru yağlarının Dinamik Koruması üç kritik alanda durmaksızın çalışır:
Asit kontrolü– performansı kanıtlanmış katkı maddeleri, yakıt yanarken oluşan asitlerden kaynaklanan korozyona karşı korumaya yardımcı olur.
Tortu kontrolü - motoru sürekli performans ve uzun ömür sağlayacak şekilde temiz tutar.
Aşınma kontrolü - hareketli metal motor parçalarını birbirinden ayrı tutarak motor ömrünü uzatır.
Shell Rimula R5 LE yenilikçi ağır hizmet dizel motor yağı olup modern motorlarda görülen her türlü stres altında ve sıcaklıkta motoru koruyacak şekilde geliştirilmiştir. Bu da bu yağı arazide ve yolda çalışan araç işletmecileri için ideal seçenek yapıyor.
Yakıt tasarrufu, daha uzun yağ değişim aralığı, gelişmiş motor temizliği ve aşınmaya karşı mükemmel koruma sağlamak üzere geliştirilen Shell Rimula R5 LE, en son egzoz emisyon kontrol sistemleri ile daha fazla uyumluluk için API CJ-4 spesifikasyonlarını karşılıyor.

Koruyucu güç

Yarı sentetik bir motor yağı olan Shell Rimula R5 LE, ağır hizmet motorlarının değişen ihtiyaçlarına karşılık verecek şekilde kimyasal ve fiziksel olarak adapte olan eşsiz bir teknolojiden yararlanmaktadır. Sentetik ve geleneksel baz yağların kombinasyonu ile gelişmiş katkı bileşenleri, gelişmiş akış özellikleri ile düşük sıcaklıklarda bile motorunuzun aşınmaya karşı korunmasını sağlar.
Shell Rimula R5 LE, yağın performansına enerji katacak, düşük sıcaklıkta daha iyi akış sağlayacak, emisyon sistemlerinde tıkanma veya zehirlenme gibi problemlerin kontrolüne yardımcı olacak "Düşük-SAPS" formülü ile geliştirilmiştir.

Yakıt ekonomisi faydaları

Shell Madeni Yağlar, işletmenizin giderlerinin ve bakım masraflarının azalmasına yardımcı olabilen gerçek yakıt ekonomisi sağlayan yakıt tasarruflu yağların geliştirilmesinde öncü olmaya devam etmektedir. 2009'da, şehir içi ve karayolu sürüş şartlarını esas alarak orta hizmet kamyonlarda geniş çaplı bir deneme yaptık.
Shell Rimula R5 LE 10W-30 viskozite sınıfının kullanılması, orta hizmet kamyonlarında (geleneksel SAE 15W-40 motor yağına kıyasla, karayolu kullanımında) %1,6'ya kadar yakıt tasarrufu sağladığını göstermiştir.
Yağ değişim aralıklarını optimize edin
Toplam Asit Numarası (TAN) artışında ve çeşitli endüstri standardı motorlardaki kurşun korozyonunda görüldüğü gibi, Shell Rimula R5 LE korosif aşınmaya katkıda bulunabilecek asit birikmesine karşı koruma sağlar. Shell Rimula R5 LE TAN artışını kontrol altında tutarak, ekipman sahiplerinin yağ değişim aralıklarını optimize etmelerine yardımcı olabilir.
Mack T-12 ve Cummins ISM' motor testlerinde Rimula R5 LE 10W-30'un, geleneksel CJ-4 SAE 10W-30'a kıyasla toplam asit sayısını (TAN) azaltmada daha iyi olduğunu gösteriyor.

Düşük sıcaklık performansı

Sert kış iklimlerinde Shell Rimula R5 LE 10W-30 veya 10W-40 kullanmak marş motorunun ve akünüzün dayanıklılığının korunmasınayardımcı olabileceği gibi, 15W-40 viskozite sınıflı bir ürüne göre motorunuzun daha kolay çalışmasına da yardımcı olur.

Aşınmaya karşı koruma/tortu kontrolü

Shell Rimula R5 LE, özellikle silindir gömleklerindeki honlama çizgilerinin vernikleşmesini önleme bakımından mükemmel aşınma kotrolü sağlar - bu, hassas honlama çizgilerinin kaybıyla sonuçlanabilen ve gömlekte aşırı aşınma ve yağ tüketiminde artışa yol açan bir sorundur.
Silindir gömleği vernikleşme kontrolü zorlu Volvo D-12D motor testi ile ölçülebilir.
Gösterildiği gibi Shell Rimula R5 LE, bu motor testindeki silindir gömleiği vernikleşme kontrolünde 15W-40 viskozite sınıflı ürünlere kıyasla mükemmel bir performans göstermiştir.
Shell Rimula R5 LE ayrıca aşınma ve tortuyu kontrol altında tutarak motorunuzun en kritik bileşenlerini korumaya yardımcı olur. Kam lobları ve supap iticilerindeki aşırı aşınma güç kaybı ve motor emisyonunda artışa yol açabilir. Supap mekanizmasındaki aşınmanın kontrolü zorlu Mercedes-Benz OM-646 LA motor testiyle ölçülmüştür. Resimlerde görüldüğü üzere Rimula R5 LE 10W-30 kullanılarak 300 saat çalıştırıldıktan sonra, kullanılan kam milinde aşınma minimum düzeyde kalmıştır.

Temizlik ve tortu kontrolü

Shell Rimula R5 LE, sektörün en zorlu testlerinden birisi olan OM-501 LA motor testinde MB228.51 piston temizliği performans seviyelerini aşan olağanüstü bir piston tortu kontrolü sağlamıştır. Piston üzerindeki aşırı tortular gömlek yüzeyinde vernikleşme ve silindir gömleğinde aşınmaya yol açabilir ve bu da yağ tüketiminde artışa neden olabilir. OM-501 LA testinde, Shell Rimula R5 LE ile 3000 saat çalıştıktan sonra bile üst segmanda ve ikinci katmanda minimum tortu gözlenmiştir.
Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!
Bu ürünün fiyat bilgisi, resim, ürün açıklamalarında ve diğer konularda yetersiz gördüğünüz noktaları öneri formunu kullanarak tarafımıza iletebilirsiniz.
Görüş ve önerileriniz için teşekkür ederiz.
Shell Rimula R5 LE 10W-30 Motor Yağı - 20 LT , 4.000,00 TL, Distribütör garantili H9WZBS15DL
Shell Rimula R5 LE 10W-30 Motor Yağı - 20 LT

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.